دسته‌بندی نشده

بهترین اسپیکر هوشمند چه ویژگی هایی دارد؟

استفاده از اسپیکرها امروزه بسیار متداول شده است. به گونه ای که بیشتر مردم کشور تمایل دارند از این اسپیکرهای هوشمند در محیط های مختلف استفاده کنند. در اصل اسپیکر هوشمند وسیله ای جذاب است که می توان با استفاده از وسایل هوشمند خانه را کنترل نموده و موسیقی پخش کرد. برندهای متنوعی از اسپیکرهای هوشمند در بازار وجود دارد که هر یک دارای ویژگی و قابلیت خاصی است.

از جمله این اسپیکرها باید به اسپیکر هوشمند مدل شیائومی، اسپیکرهای هوشمند سامسونگ، اسپیکرهای الکسا، اسپیکرهای گوگل و … اشاره کنیم. این مسئله باعث شده است تا افراد برای انتخاب اسپیکر مورد نظر خود با دشواری مواجه شوند. تنها زمانی می توان اقدام به انتخاب یک اسپیکر هوشمند کارآمد نمود که با انواع این وسایل آشنا شده و قابلیت های آنها را مورد بررسی قرار داد.

قابلیت ها و ویژگی های اسپیکر هوشمند

اسپیکرهای هوشمند اسپیکرهای بی سیمی هستند که برای پخش صدا و موسیقی از آنها استفاده می شود. علاوه بر آن برخی مدل های اسپیکر قابلیت فعال سازی با هندزفری را داشته و برخی دیگر از بلوتوث و وای فای برای پخش موسیقی پشتیبانی میکنند. از دیگر ویژگی هایی که می توانیم برای اسپیکرهای هوشمند بیان کنیم، قابلیت کنترل دستگاه های اتوماسیون با این اسپیکرها است.

نمونه ای از اسپیکرهای هوشمند نیز وجود دارند که با تعدادی از سرویس ها و سیستم عامل ها سازگاری داشته و می توان به راحتی آنها را به سیستم ها و سرویس های دیگر متصل کرد. هر یک از نمونه های اسپیکر هوشمند به دلیل ویژگی های داخلی مخصوصی که دارند، نیاز به رابط مخصوص به خود می باشند. نمونه دیگری از این اسپیکرها نیز وجود دارند که از صفحه نمایش برخوردار می باشند. این محصولات صفحه لمسی داشته و می توان از آن برای پخش صدا استفاده کرد.

از دیگر قابلیت هایی که می توانیم برای اسپیکرهای هوشمند بیان کنیم، میکروفن داخلی است. این میکروفن در اسپیکرهای هوشمند به صورت مداول آماده دریافت فرمان بوده و همین مسئله منجر شده است تا کاربران نگران حریم خصوصی خود باشند. زیرا ممکن است اسپیکرها اقدام به ضبط صدا نمایند. پس بهتر است پیش از خرید اسپیکر هوشمند در مورد آنها اطلاعات کامل را به دست آورید.

جدیدترین اسپیکر هوشمند

جدیدترین مدل اسپیکرهای هوشمند

شرکت های مختلف بسیاری در جهان هستند که در زمینه تولید اسپیکرهای هوشمند فعالیت می نمایند. این اسپیکرها هر کدام دارای مزایا و معایب خاصی هستند. که این مسئله منجر شده است تا قیمت و کیفیت آنها نیز با یکدیگر متفاوت شود. افرادی که زیاد موسیقی گوش می دهند بهتر است اسپیکرهایی با کیفیت صدای مطلوب و عالی انتخاب کنند.

حتی اگر هزینه خرید این اسپیکرها بالا باشد نیز، مهم کیفیت صدایی است که در اختیار کاربران قرار می دهد. به همین دلیل بهتر است بدون در نظر گرفتن هزینه و قیمت خرید اسپیکر هوشمند، بهترین اسپیکرها را خریداری کنید. از نمونه های جدید اسپیکرهای هوشمند باید به موارد زیر اشاره کنیم:

• اسپیکر آمازون اکو

یکی از جدیدترین مدل های اسپیکر که می توان در بازار یافت، اسپیکر آمازون اکو است. این مدل اسپیکر دارای صدای بهبود یافته بوده از پردازنده جدید AZ1 برخوردار است. تنها مشکلی که این مدل از اسپیکرهای هوشمند دارند، صدای کم آنها می باشد. در واقع باید بگوییم این اسپیکرها در مقایسه با بلندگوهای هوشمند، نسبتا منزوی به شمار می روند. اما می توانید این اسپیکرها را با بلوتوث به تلفن متصل کرده و مورد استفاده قرار دهید.

اسپیکرهای هوشمند مدل گوگل

• اسپیکر هوشمند Apple HomePod mini

این مدل اسپیکرهای جدید از قیمت ارزانی برخوردار بوده و دارای طراحی زیبایی است. اما صدای قدرتمندی دارد و می توان از آن در محیط های مختلف استفاده کرد. از سوی دیگر باید بگوییم اسپیکرهای هوشمند Apple HomePod mini با تعداد بسیاری از دستگاه های خانگی هوشمند سازگار بوده و انتخاب مناسبی برای استفاده در خانه به شمار می رود.

• اسپیکر Google Nest Audio

این مدل اسپیکرها از نمونه بلندگوهای هوشمندی هستند که توسط گوگل تولید و به بازار عرضه شده اند. در حال حاضر می توانیم این مدل اسپیکرها را بسیار پرطرفدار و محبوب بیان کنیم. زیرا این اسپیکرها دستورات را به راحتی دریافت نموده و از صدای بلند و واضحی نیز برخوردار هستند. طراحی زیبایی که این مدل اسپیکرها دارند منجر شده است تا بیشتر مردم تمایل به خرید و استفاده از آنها داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *