دسته‌بندی نشده

مزایای استفاده از تبدیل آداپتور شارژر

آداپتورهای شارژر گوشی مهمترین لوازم جانبی برای گوشی ها به شمار می روند. زیرا تنها با استفاده از این آداپتورها می توان اقدام به شارژ کردن گوشی ها نمود. اما این لوازم جانبی نیاز به تجهیزات دیگری دارند تا بتوانند فرایند شارژ گوشی را انجام دهند. تبدیل آداپتور شارژر قطعه مهم دیگری است که برای انجام این فرایند مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی تبدیل ها بسته به نوع و مدل گوشی متفاوت هستند.

از این رو نمی توان تبدیل آداپتور شارژر گوشی اپل را برای گوشی سامسونگ مورد استفاده قرار داد. زیرا این دو گوشی نیاز به تبدیل متفاوتی دارند. همانطور که آداپتور مورد استفاده برای آنها باید متفاوت باشد. در اصل آداپتورها و تبدیل هایی که برای آنها استفاده می شود بسته به نوع گوشی توسط خود شرکت تعیین و در جعبه محصول قرار می گیرد. اما در صورتی که این لوازم جانبی دچار مشکل یا خرابی شوند، می توان نمونه های مشابه آن را تهیه کرد.

اهمیت استفاده از تبدیل آداپتور شارژر

کابل های تبدیل آداپتور با این هدف تولید شده اند که برای شارژ کردن گوشی های همراه بتوان اقدام به تبدیل ولتاژ نمود. از سوی دیگر می توانید از این آداپتورها در روزهایی که با قطعی و سهمیه بندی برق مواجه هستید، استفاده کنید. می توان با استفاده از تبدیل آداپتور شارژر آن را به پاور بانک یا شارژر فندکی خودرو متصل نموده و اقدام به شارژ کردن گوشی همراه نمود.

به طور کلی تبدیل آداپتورها می توانند نیاز بسیاری از مردم کشور را برطرف نمایند. از این رو لازم است اقدام به تهیه آنها نمود و در مواقع مورد نیاز از آنها استفاده کرد. تنها کافیست کابل تبدیل آداپتور را از مراکز معتبری خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید. کابل های تبدیل آداپتور در نمونه های متنوعی تولید می شوند و کاربردهای متفاوتی نیز دارند به همین دلیل لازم است در زمان خرید این قطعات دقت و حساسیت بالایی صرف کرد. تا تبدیل آداپتور مناسب با گوشی را خریداری نموده و مورد استفاده قرار داد.

کابل تبدیل آداپتور

انواع آداپتورهای شارژر موجود در بازار

آداپتورهایی که برای شارژ مورد استفاده قرار می گیرند در سه مدل تولید و به بازار عرضه می شوند. برخی از این آداپتورها فست شارژ هستند که در مدت زمان کوتاهی گوشی را شارژ می کنند. نوع دیگر معمولی بوده و در مدت زمان مشخصی اقدام به شارژ گوشی همراه می نمایند. در انتها نیز باید به آداپتورهای شارژ وایرلس اشاره کنیم. این نمونه آداپتور ها بی سیم و بدون نیاز به کابل گوشی هستند.

البته لازم است بدانید که گوشی هایی که از قابلیت Qi برخوردار هستند، از آداپتورهای شارژ وایرلس پشتیبانی می کنند. در غیر این صورت برای گوشی های مدل دیگر نمی توان از این نوع آداپتورها استفاده کرد. تمامی این آداپتورها نیاز به تبدیل آداپتور شارژر دارند تا بتوانند ولتاژ برق خانگی را تبدیل کرده و متناسب با گوشی همراه مورد استفاده قرار دهند. اگر از تبدیل برای شارژر استفاده نکنید امکان دارد گوشی همراه شما به هیچ عنوان شارژ نشود. زیرا قادر نیست ولتاژ برق مورد نظر را برای استفاده بپذیرد.

پس بهتر است بسته به نوع و مدل گوشی اقدام به تهیه تبدیل آداپتور نمایید. اگر گوشی شما از قابلیت فست شارژ پشتیبانی می کند می توانید از این نمونه آداپتور استفاده کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن با استفاده از تبدیل و آداپتور فست شارژ، گوشی خود را بیش از 50 درصد شارژ نمایید. شما می توانید کابل های تبدیل را نیز در نمونه های متنوعی خریداری کنید.

تبدیل آداپتور

از جمله نمونه کابل های تبدیل باید به نمونه های زیر اشاره کنیم:

• کابل یو اس بی تایپ C: این نمونه کابل های تبدیل آداپتور شارژر از نمونه های تایپ A کمی بزرگتر بوده و برای گوشی های جدید مورد استفاده قرار می گیرند.

• کابل یو اس بی تایپ A: این نمونه از کابل های یو اس بی همان کابل های میکرو یو اس بی هستند و بیشترین استفاده را در حال حاضر دارند. البته بهتر است بدانید که چند مدل از گوشی های سامسونگ از این کابل ها برای شارژ گوشی استفاده نمی کنند.

• کابل لایتنینگ: این نمونه کابل های تبدیل آداپتور شارژر برای گوشی های آیفون مناسب هستند و در واقع به صورت مخصوص توسط برند اپل تولید و به بازار عرضه می شوند.

لازم است برای تهیه کابل های تبدیل آداپتور حتما به مدل گوشی خود توجه نمایید. سپس اقدام به خرید کابل مورد نظر نموده و از آن استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *