دسته‌بندی نشده

انواع ساعت هوشمند با بهترین امکانات

ساعت‌های هوشمند نمونه ای از ساعت های جدیدی هستند که با بیشترین امکانات تولید و به بازار عرضه می شوند. این ساعت‌ها علاوه بر نشان دادن زمان، قابلیت های دیگری همچون ترمومتر، تلفن همراه، دوربین، جی پی اس، قابلیت پخش رادیو، بازی، صفحه لمسی، پخش موسیقی و از همه مهمتر دارای سیستم عامل هستند. در اصل ساعت‌هوشمند بیشتر به دلیل ارتباط مستقیمی که با تلفن همراه دارد، در بازار محبوبیت یافته است.

به نوعی باید بگوییم ساعت‌های هوشمند مکملی برای تلفن های همراه هوشمند هستند. می توان با تهیه آنها بسیاری از نیازهای خود را بدون خارج کردن تلفن از جیب یا کیف برطرف نمود. اولین نمونه ساعت هوشمند که تولید و به بازار عرضه شد، ساعت‌های دیجیتالی بودند که در دوران کودکی آنها را به دور دستان خود می بستیم. بر روی این ساعت‌ها ماشین حساب های کوچکی قرار داشت و نمایشگر ساعت آن دیجیتالی بود.

آن ساعت‌ها در گذر زمان پیشرفت کرده اند و امروزه با قابلیت های بیشتر و بهتری به بازار عرضه گردیده اند. افراد بسیاری در کشور وجود دارند که علاقه مند به تهیه این نمونه ساعت‌ها هستند. ما در این مطلب به بررسی چند نمونه از بهترین برندهای ساعت‌های هوشمند خواهیم پرداخت. تا در صورت تمایل به خرید ساعت‌های هوشمند، بدانید بهترین برند کدام است و از چه قابلیت هایی برخوردار می باشد.

بهترین نمونه های ساعت هوشمند در بازار

• ساعت‌های هوشمند شیائومی

ساعت‌های هوشمند شیائومی مدل mi watch lite دارای فرم صفحه ای مستطیلی شکل هستند و وزن آنها تقریبا 35 گرم است. این ساعت ها از طریق بلوتوث برای مکالمه مورد استفاده قرار می گیرند. نوع صفحه اصلی آنها TFT بوده و جنس بند آنها از سیلیکون است. می توان ساعت‌های هوشمند شیائومی را هم برای مکان های رسمی، هم استفاده روزانه و هم در محیط های ورزشی استفاده کرد.

این ساعت‌ها مناسب خانم ها و آقایان هستند و ظرفیت باتری آنها 230 میلی آمپر ساعت است. نکته قابل توجه ساعت‌هوشمند شیائومی، سازگاری آن با گوشی های دارای سیستم عامل اندروید و ios است. می توانید با استفاده از این ساعت به قابلیت های بیشتر دیگری نیز دست یابید.

ساعت هوشمند شیائومی

• ساعت‌های هوشمند اپل واچ

نمونه دیگری از ساعت‌های هوشمند محبوب در بازار، ساعت اپل واچ سری 7 مدل Aluminum 45mm است. این مدل ساعت های هوشمند هم برای خانم ها و هم برای آقایان مناسب است. داشتن سنسور تشخیص مقدار اکسیژن خون یکی از بهترین و ویژه ترین قابلیت2های ساعت اپل واچ است. ساعت‌هوشمند اپل واچ از وزن 38.8 گرمی برخوردار است و با سیستم عامل های ios و گوشی های آیفون سازگار می باشد.

می توان با تهیه این ساعت‌های هوشمند از برنامه سلامت ECG برخوردار شد. جنس ساعت های اپل واچ از آلومینیوم است و فرم صفحه آنها مستطیلی شکل است. این ساعت‌ها هم در مکان های رسمی، هم در مکان های ورزشی و هم برای استفاده روزمره کاربرد دارند. از دیگر قابلیت های ویژه این نمونه ساعت‌ها باید به مقاومت در برابر گرد و غبار، مقاوم در برابر ترک خوردگی، صفحه نمایش لمسی خازنی و … اشاره کنیم.

ساعت اپل واچ هوشمند

• ساعت‌هوشمند امیزفیت

یکی دیگر از نمونه ساعت‌های هوشمندی که از زیبایی و قابلیت های خاصی برخوردار است، باید به ساعت امیزفیت مدل Bip U Pro Global اشاره کنیم. این نمونه ساعت های هوشمند از وزن 31 گرمی برخوردار بوده و دارای حسگرهای قطب نما، کنترل سطح اکسیژن خون، شتاب سنج، سنجش نور محیط و … هستند. خانم ها و آقایان می توانند این نمونه ساعت های هوشمند را در محیط های مختلفی همچون مکان های ورزشی، رسمی و روزمره استفاده نمایند.

این ساعت با اندروید 5 و بالاتر سازگار بوده و از سیستم عامل ios نسخه 10 و بالاتر نیز پشتیبانی می کند. این مدل ساعت های هوشمند دارای عمر باتری 9 روزه هستند و می توان تماس های تلفنی را با آنها دریافت کرد. از سوی دیگر قابلیت دریافت پیام های فیس بوک، واتساپ و وی چت را نیز دارند. به همین دلیل نسبت به مدل های دیگر از محبوبیت بالاتری برخوردار هستند. می توان این مدل ساعت های هوشمند را از مراکز معتبر با قیمت مناسب خریداری نمود.

نکته جالب دیگری که منجر به محبوبیت بیشتر این مدل ساعت‌های هوشمند شده است، پشتیبانی آن ها از زبان فارسی و انگلیسی است. از این رو با اطمینان می توانید اقدام به خرید آنها نموده و مورد استفاده قرار دهید.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *