دسته‌بندی نشده

کاور ایرپاد چیست و چه کاربردی دارد؟

امروزه بسیاری از مردم کشور علاقه مند به استفاده از هندزفری های بیسیم شده اند و این لوازم جانبی را خریداری می کنند. اما هندزفری های بیسیم از حساسیت بالایی برخوردار هستند و باید برای محافظت از آنها، محفظه ای را خریداری نمود. کیف و کاور ایرپاد در واقع محفظه ای عالی است که می تواند از هندزفری های بیسیم محافظت نماید. این هندزفری ها از قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند و باید حتما مورد محافظت قرار گیرند.

افرادی که به استفاده از لوازم جانبی گوشی های هوشمند علاقه مند هستند، معمولا بهترین تجهیزات را برای محافظت از این لوازم جانبی خریداری می کنند. اما برخی دیگر به این مسئله اهمیت نداده و در مدت زمان کوتاهی با آسیب دیدگی لوازم جانبی خریداری نموده خود مواجه می شوند. می دانیم که ایرپاد یک کیس شارژر دارد که از ظرافت و زیبایی فوق العاده ای برخوردار است.

کاور ایرپاد نیز دقیقا برای این کیس طراحی شده و با قرار دادن هندزفری های بیسیم در داخل این کاورها، می توان از آنها محافظت نمود. استفاده از کاورهای ایرپاد منجر می شود تا بر روی بدنه ایرپاد خط و خراشی نیفتد و در صورت وارد شدن ضربه به این لوازم جانبی، دچار آسیب نگردد. در اصل باید بگوییم این کاور می تواند خطراتی که برای هندزفری ها وجود دارد را، از بین ببرد.

مهمترین مزایای استفاده از کاور ایرپاد

مراقبت از لوازم جانبی گوشی های هوشمند برای تمام مردم کشور حائز اهمیت است. از این رو بیشتر افرادی که اقدام به تهیه برخی لوازم با کیفیت می نمایند، به دنبال کیف و کاور مخصوصی برای آن می روند تا بتوانند از محصول خریداری نموده خود به بهترین شکل ممکن مراقبت کنند. کاورهای ایرپاد از نمونه لوازم جانبی محافظی هستند که می توان برای مراقبت از هندزفری های بیسیم آنها را تهیه نموده و استفاده کرد.

این کاورها دارای مزایای و ویژگی های خاصی هستند. که از جمله مهمترین این مزایا باید به موارد زیر اشاره کنیم:

• قابلیت محافظت بسیار بالا از ایرپاد

• جلوگیری از کثیف شدن و ایجاد لکه بر روی ایرپاد

• عدم نفوذ آب داخل کاور ایرپاد و جلوگیری از آسیب دیدن ایرپاد

• چسبیدن ایرپاد به بدنه کیف و بسته شدن کامل درب کاور. این مسئله می تواند از بروز هرگونه آسیبی به هندزفری های بیسیم جلوگیری نماید و از ایرپاد محافظت کند.

• طراحی کاورها و کیف های ایرپاد با ابعاد کیس شارژر ایرپاد. به گونه ای که ایرپاد در داخل کیف تکان نخورده و دچار آسیب نشود.

• تنوع در طراحی و رنگ بندی کاور ایرپاد بسته به سلیقه مشتری

کاور ایرپاد

کاور و کیف ایرپاد چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

در واقع این کیفها نوعی کاور برای محافظت از ایرپاد به شمار می روند. اما با این تفاوت که کیف ها نسبت به کاورها از حجم بالاتری برخوردار بوده و متناسب با ابعاد کیس ساخته نشده اند. این کیف ها معمولا فری سایز نبوده و کمی بزرگتر از کیس هستند. از این رو نمی توانیم بگوییم استفاده از این کیف ها به اندازه کاورهای ایرپاد مطمئن است و می تواند امنیت ایرپاد را تامین کند.

اصولا در دو مدل پارچه ای و چرم طراحی و تولید می شوند و امنیت بالایی در نگهداری از لوازم جانبی دارند. البته در میان این دو نمونه کیف ایرپاد، باید بگوییم امنیت کیف های چرمی بیشتر از کیف های پارچه ای است.

با این حال برای محافظت از ایرپاد بهتر است کاور خریداری نمایید. زیرا کاور ایرپاد نسبت به کیف ایرپاد از امنیت بیشتری برخوردار است و در تنوع بالایی نیز تولید می شود. می توانید مطابق با سلیقه و میل خود اقدام به خرید آن نمایید.

سه مدل متنوع کاورها

در حالی که کاورها از نظر جنس معمولا در سه مدل متنوع تولید و به بازار عرضه می شوند. از جمله:

  • کاورهای چرم ایرپاد که مشابه کاورهای سیلیکونی هستند. این کاورها از امنیت بالایی برخوردار بوده و از جنس چرم طبیعی یا مصنوعی هستند.
  • کاورهای سیلیکونی ایرپاد که بسیار پرطرفدار هستند و از لطافت بالایی برخوردار می باشند. این کاورها دارای تنوع طرح و رنگ بسیار زیادی بوده و از این رو بیشتر خریداران تمایل به استفاده از آن دارند.
  • کاورهای ژله ای ایرپاد. این نمونه از کاور ایرپاد دارای انعطاف بسیار بالایی بوده و قابلیت آنتی شوک نیز دارد. به این صورت که اگر ضربه ای به آن وارد شود، می توان به راحتی این ضربه را دفع کند. از این رو خریداران بسیاری تمایل به استفاده از آن دارند.

نمونه کاور ایرپاد سیلیکونی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *