دسته‌بندی نشده

آیا خرید ایرتگ اپل (AirTag) ضروری است؟

 AirTags از فناوری پهنای باند بسیار وسیع و شبکه دستگاه های موجود اپل برای ردیابی موارد گم شده یا سرقت شده استفاده می کند. در اینجا مواردی است که باید بدانید قبل از اینکه آنها را به هر چیزی وصل کنید.

جدیدترین دستگاه هوشمند اپل AirTag است ، یک ردیاب کوچک و به شکل دایره که می تواند به شما در یافتن اقلام نامناسب یا سرقت شده با برنامه Find My کمک کند. این گجت به عنوان چراغ راهنمای انبوه برای پینگ کردن یکدیگر به منظور تعیین موقعیت مورد گم شده شما عمل می کند.

idigivision.com

iPhone و iPad های سازگار می توانند از برنامه Find My برای شناسایی محل تقریبی یک مورد مفقود شده و مجهز به AirTag استفاده کنند. با این حال ، برای ردیابی AirTag ، باید iOS 14.5 یا بالاتر را در iPhone یا iPadOS 14.5+ خود در سیستم کامپیوتری خود اجرا کنید. (این به روز رسانی با iPhone 6s و بالاتر ، از جمله iPhone SE نسل اول و دوم و اکثر iPad ها سازگار است). با رفتن به تنظیمات> عمومی> به روز رسانی نرم افزار به روز کنید.

با این حال ، برای استفاده از Precision Finding ، که می تواند شما را از طریق دستورالعمل های روی صفحه به دستگاه شما هدایت کند ، به iPhone 11 یا 12 احتیاج دارید. این مدل ها از دوربین ، ARKit ، شتاب سنج و ژیروسکوپ برای یک تجربه پیدا کردن آگاهانه تر استفاده می کنند. “، به گفته اپل نحوه تنظیم AirTags اپل Airtag به آیفون متصل می شود راه اندازی ساده است. دستگاه را از جعبه خارج کرده و زبانه را بیرون بیاورید تا AirTag فعال شود. آن را در نزدیک دستگاه تلفن همراه سازگار خود نگه دارید ، که ردیاب را شناسایی کرده و از شما می خواهد آن را مانند AirPods یا دستگاه HomePod راه اندازی کنید. سپس می توانید AirTag خود را به نام دستگاهی که وظیفه ردیابی را بر عهده دارد ، نامگذاری کنید. AirTag سپس در Apple ID شما ثبت می شود و نصب تمام می شود.

آیا باید AirTag خود را شارژ کنم؟

 خیر. به گفته اپل ، باتری AirTag یک سال دوام می آورد و نیاز به تعویض دارد. با کمال تعجب ، باتری خرید اختصاصی اپل نیست AirTag ها از باتری اصلی CR2032 استفاده می کنند که می توان آن را در فروشگاه های مختلف آنلاین خریداری کرد. با فشار دادن و چرخاندن صفحه پشتی AirTag ، باتری را خارج کنید.

idigivision.com

آیا AirTags از موقعیت مکانی من استفاده می کند؟

خدمات مکان یابی اگر در مورد ردیابی موقعیت مکانی Apple خود شک دارید و خدمات مکان یابی را در دستگاه های خود غیرفعال کرده اید ، نمی توانید از AirTags استفاده کنید. اپل به مکان شما نیاز دارد تا به شما بگوید که مورد گمشده شما در کجا قرار دارد. برای فعال کردن ردیابی مکان من ، تنظیمات> حریم خصوصی> خدمات موقعیت مکانی را باز کنید ، سپس کلید را در بالای صفحه به حالت روشن بچرخانید. در لیست برنامه های خود به قسمت Find My بروید و مطمئن شوید که هنگام استفاده از برنامه روی آن تنظیم شده است.

اپل چگونه AirTag های گم شده را پیدا می کند؟

AirTag ها مانند iPhone شما دارای تراشه GPS نیستند. در عوض ، اپل از تراشه اختصاصی U1 خود با فناوری پهنای باند بسیار بزرگ برای ایجاد یک شبکه همتا به همتا استفاده کرده است که از 1.65 میلیارد دستگاه اپل در طبیعت استفاده می کند تا محل AirTag را مشخص کند.

چگونه می توانم AirTag خود را پیدا کنم؟

برنامه Find My را در دستگاه Apple خود باز کنید تا مکان ردیاب را روی نقشه مشاهده کنید. اگر در نزدیکی خود هستید ، می توانید از برنامه برای پخش صدایی از AirTag استفاده کنید که به شما کمک می کند مورد را پیدا کنید. اگر مدل iPhone 11 یا 12 دارید ، می توانید روی Find ضربه بزنید و به Precision Finding مراجعه کنید. این به شما می گوید که چقدر از شیء فاصله دارید و از طریق دستورات روی صفحه شما را به آن راهنمایی می کند.

idigivision.com

اگر نمی توانید ردیاب را پیدا کنید ، در برنامه Find My گزینه ای وجود دارد که آن را در حالت گمشده قرار دهید و یک پیام سفارشی ایجاد کنید تا زمانی که AirTag شما توسط کاربر دیگری پیدا می شود نمایش داده شود. وقتی آنها AirTag را نزدیک تلفن خود نگه می دارند ، پیام شما – مانند اطلاعات تماس – در دستگاه آنها ظاهر می شود و امیدوارم سامری خوب با شما تماس بگیرد. این روی هر دستگاهی که NFC را فعال کرده باشد کار می کند ، به این معنی که دارندگان Android می توانند به بازگشت ایرگ های از دست رفته نیز کمک کنند.

آیا می توانم دستگاه های نزدیک AirTag خود را ببینم؟

AirTags از دستگاه های متصل به شبکه اپل به منظور یافتن دستگاه های مفقود شده استفاده می کند ، اما به گفته اپل ، “هیچ اطلاعات موقعیت مکانی یا سابقه موقعیت مکانی در داخل AirTag ذخیره نمی شود. ارتباط با Find My Network به صورت سرتاسری رمزگذاری می شود به طوری که فقط صاحب یک دستگاه به داده های موقعیت مکانی آن دسترسی دارد و هیچ کس ، از جمله اپل ، از هویت یا مکان هر دستگاهی که به یافتن آن کمک کرده است اطلاع ندارد. نه هیچ دستگاه Apple دیگری در این نزدیکی هست.

آیا می توانم AirTags را از طریق اشتراک گذاری خانوادگی به اشتراک بگذارم؟

Family Sharing به حداکثر پنج نفر از اعضای خانواده اجازه می دهد تا خریدهای خود را از iTunes ، App Store و Apple Books و همچنین اشتراک خانواده Apple Music و ذخیره سازی iCloud به اشتراک بگذارند. همچنین می توانید موقعیت مکانی خود را از طریق اشتراک گذاری موقعیت مکانی خانواده به اشتراک بگذارید و به اعضای خانواده در یافتن دستگاه های گم شده Apple با برنامه Find My کمک کنید. بنابراین ممکن است فکر کنید که اگر اعضای خانواده شما نیز بتوانند به شما در پیدا کردن یک AirTag از دستگاه خود کمک کنند ، مفید خواهد بود. اما افسوس که AirTags برای جلوگیری از ردیابی ناخواسته روی یک Apple ID قفل شده است ، بنابراین فقط شما قدرت ردیابی AirTag خود را دارید.

چگونه می توانم AirTag را از Apple ID خود حذف کنم؟

از آنجا که AirTag شما در حین راه اندازی به Apple ID شما ثبت شده است ، فقط می توانید آن را حذف کنید. Find My App را باز کنید ، روی زبانه Items ضربه بزنید و AirTag را از لیست انتخاب کنید. روی Remove Item ضربه بزنید تا برای استفاده شخص دیگری آزاد شود. این بدان معناست که اگر AirTag شما (و دستگاهی که به آن متصل است) هرگز گم شده یا به سرقت رفته باشد ، شخصی که آن را پیدا می کند نمی تواند آن را به سادگی به دستگاه خود متصل کند.

idigivision.com

آیا می توان از AirTags برای ردیابی من استفاده کرد؟

نگرانی اصلی در مورد AirTags و سایر دستگاههای ردیابی کوچک این است که از آنها برای ردیابی افراد استفاده می شود نه دستگاه ها. ایربگ ها کوچک هستند بنابراین کلیدها یا کوله پشتی ها را سنگین نمی کنند ، اما این بدان معناست که به راحتی می توان آنها را در کیف دیگران جا داد. از لحاظ تئوری ، یک شکارگر یا یک شریک متجاوز می تواند از دستگاه Apple خود در محل نگهداری یک شخص مطلع شود.

نتیجه گیری

ایرتگ ها نمونه ای از گجت ها می باشند،گجت‌ها ابزار‌های کوچک دینامیکی یا الکترونیکی هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توان راحت و بهتر زندگی کرد. این وسایل با ایده‌‌های خلاقانه نو و جدید ساخته و روانه بازار می شوند. به طور کلی می‌توان گفت که گجت‌ها در مدل‌های مختلفی ساخته شده و می‌توان از آن‌ها در موارد مختلفی استفاده کرد. فروشگاه آی دیجی ویژن (idigivision.com) یکی از بهترین فروشگاه هایی است که دارای گجت های مختلف و جدید است که شما می توانید با مراجعه به آن، گجت ها را مشاهده و در صورت نیاز گجت مورد نظر خود را خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *