دسته‌بندی نشده

10 لوازم جانبی ضروری برای موبایل

گوشی جدید شما جک هدفون ندارد؟ برای حل این مشکل بسیاری از انواع ایرپادهای عالی برای خرید در بازار وجود دارند. آیا می خواهید گوشی شما آسیب نبیند؟ قاب و گلس صفحه نمایش برای آن تهیه کنید. نگران این هستید که باتری گوشی، وسط روز تمام شود؟ در این صورت داشتن یک پاوربانک ضروری است.

گوشی های هوشمند بخش مهمی از زندگی روزمره ما هستند. امروزه گوشی های هوشمند در انواع برندها، جای بسیاری از ابزارهای دیگر را گرفته اند. از ماشین حساب گرفته تا دوربین و دفترچه یادداشت و … که با پیشرفت تکنولوژی تقریباً می توانیم همه این کارها را در گوشی های هوشمند خود انجام دهیم. هرچند هیچ چیز بی نقص نیست، اما خوشبختانه صنعت رو به رشد لوازم جانبی گوشی هر گونه کاستی را جبران می کند. در این مقاله، ما به شما بهترین لوازم جانبی گوشی، از لوازم ضروری گرفته تا لوازم جانبی دیگر را معرفی می کنیم!

هدفون بی سیم با کیفیت بالا

هدفون بی سیم با کیفیت بالا

هدفون های بی سیم یکی از بهترین انتخاب ها با قابلیت حذف نویز است. این هدفون ها به راحتی در داخل گوش قرار می گیرند که در مقایسه با گوشی هایی مانند ایرپاد های اپل، بدون افتادن روی گوش می مانند. در دنیای پیشرفته تکنولوژی امروز ایرپادها یک گجت محسوب می شوند. صدایی که این هدفون تولید می کند باورنکردنی است. حذف نویز نیز به طرز شگفت انگیزی کیفیت صدای بیشتری به هدفون داده است.

کابل یو اس بی (USB)

کابل یو اس بی (USB)

کابل یو اس بی (USB) که مخفف Universal Serial Bus هست، یعنی رابط اتصال کابل استاندارد برای رایانه های شخصی و دستگاه های الکترونیکی دیگر است که استانداردی برای ارتباطات دیجیتالی در فاصله کوتاه است.

کابل یو اس بی گوشی موبایل، یک رابط اتصال برای رایانه های شخصی و دستگاه های الکترونیکی است. پورت های کابل یو اس بی به دستگاه های مختلف اجازه می دهد تا به یکدیگر متصل شده و داده های مختلفی را از طریق کابل منتقل کنند. هر دو نسخه سیمی و بی سیم کابل USB وجود دارد.

کابل OTG گوشی موبایل

کابل OTG گوشی موبایل

اولین بار در اواخر سال 2001 استفاده شد که به دستگاه های USB مانند تبلت یا تلفن های هوشمند اجازه می دهد به عنوان میزبان عمل کنند.

OTG یکی از لوازم جانبی های موبایل است که شما به راحتی می توانید از آن استفاده کنید و اطلاعات خودتان را از گوشی به دستگاه دیگر انتقال بدهید. به دستگاه های USB مانند تبلت یا گوشی های هوشمند اجازه می دهد به عنوان میزبان عمل کنند و سایر دستگاه های USB مانند درایوهای فلش USB، دوربین های دیجیتال، ماوس یا صفحه کلید متصل شود.

قاب ایستاده گوشی

قاب ایستاده گوشی یکی از لوازم جانبی موبایل

قاب های ایستاده گوشی، لوازم جانبی ساده هستند که گوشی را در حالت ایستاده نگه می دارند. به این ترتیب که در پشت قاب یک ضامن وجود دارد که شما با باز کردن آن می توانید گوشی را به راحتی روی میز بگذارید.

ضربه گیر گوشی موبایل

قاب های ضربه گیر گوشی همراه نوعی از لوازم جانبی موبایل هستند که از کناره های گوشی با طراحی لبه برجسته تر، از گوشی محافظت می کنند. بدنه قاب معمولا از لاستیک نرم یا مواد مشابه ساخته می شوند. این ضربه گیرها در بین کاربران آیفون بسیار محبوب شده اند؛ زیرا این ضربه گیر گوشی محافظت زیادی از پنل پشتی شیشه ای، صفحه نمایش و همچنین لبه های برجسته موبایل می کند، یک کاربر آیفون می داند که قسمت پشتی چقدر ظریف است !!

شارژر گوشی موبایل

شارژر گوشی موبایل

در عصر فناوری امروز، ما بدون موبایل خود از خیلی کارهای مهم باز میمانیم و عدم قابلیت شارژ آن می تواند در ما استرس بیشتری ایجاد کند. بدین منظور، شارژرهای گوشی های موبایل توسعه پیدا کرده و روانه بازار شده اند. داشتن یک شارژر همه کاره که تقریبا بیشتر کارهای شما را راه بیندازد می تواند بهترین انتخاب باشد. در بازار چند نوع شارژر موبایل موجود است که از نمونه های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شارژر دیواری
  • شارژر USB
  • شارژر بی سیم
  • پاوربانک
  • شارژر اتومبیل

شارژر گوشی مخصوص ماشین

شارژر گوشی مخصوص ماشین

تصور کنید گوشی شما در حالی که گم شده اید و سعی می کنید گوگل مپ را بالا بیاورید خاموش می شود. این مسئله در بین تمامی افراد بسیار رایج است. این شارژر جانبی گوشی همراه می تواند شارژ گوشی شما را بدون توجه به داشتن یک اتومبیل جدیدتر با درگاه USB و کابل های همگام سازی، بسیار راحت تر پر کند.

بخوانید: گجت چیست؟

خودروهای قدیمی که هنوز فندک دارند به آداپتور نیاز دارند. این درگاه فندک یک خروجی 12 ولت است. بسته به آداپتور دریافتی، می تواند به شما این امکان را بدهد که یک شارژر USB یا یک شارژر دیواری را به برق متصل کرده و بدین ترتیب آن را به یکی از لوازم جانبی ضروری برای خودرو تبدیل کنید.

پاوربانک گوشی موبایل

پاوربانک گوشی مجموعه دیگری از لوازم جانبی موبایل است که به شما امکان می دهد تلفن خود را در هر مکانی بدون اتصال به پریز ثابت برق شارژ کنید. با توجه به نام آن، یک منبع قدرت است که به همراه باتری های داخلی کار می کند و تلفن شما را نیز قابل حمل می کند.

نگهدارنده گوشی موبایل

نگهدارنده گوشی موبایل

نگه دارنده های گوشی همراه بخشی از لوازم جانبی موبایل هستند که برای نگه داشتن گوشی از آن استفاده می شود. این وسیله، گوشی های هوشمند شما را ایمن و در یک جا ثابت نگه می دارد. اگرچه به اهداف مختلفی از آنها برای نگهدارنده گوشی استفاده می شود. این لوازم جانبی گوشی همراه بیشتر برای خودروها و دوچرخه و … در دسترس مورداستفاده قرار میگیرد.

محافظ صفحه نمایش تلفن همراه

محافظ صفحه نمایش تلفن همراه، لوازم جانبی موبایل

محافظ صفحه نمایش در محافظت از گوشی شما در برابر خط و خش و اثر انگشت مفید هستند و همچنین در برابر هرگونه آسیب محافظت می کنند. همینطور یکی از محبوب ترین و مفیدترین لوازم جانبی گوشی همراه محسوب می شوند. محافظ صفحه نمایش در تعداد قابل توجهی از پوشش ها و سبک های جذاب موجود است.

نتیجه گیری

در این مقاله، ما نمونه ای از لوازم جانبی گوشی همراه را معرفی کرده ایم که در بازار موجود است. می توان گفت ما لیستی از لوازم جانبی ضروری را تهیه کرده ایم که هر کاربر گوشی هوشمند باید بداند و اگر می خواهد از گوشی خود به بهترین نحو استفاده کند از این لوازم جانبی کمک بگیرد. این لوازم جانبی ها فقط ظاهر موبایل شما را زیبا نمی کند، بلکه برای محافظت از گوشی شما هم می تواند مفید باشد. آی دیجی ویژن یکی از بهترین فروشگاه های خرید آنلاین لوازم جانبی است که می توانید لوازم جانبی مورد خود را تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *