دسته‌بندی نشده

فینگر بند چیست و چه کاربردی دارد؟

مقدمه

دنیای دیجیتال بسیار جذاب است و دنیای گوشی های هوشمند همراه یکی از جذابترین بخش های آن می باشد. به دلیل این جذابیت معمولا کاربران این گوشی ها بسیار راغب هستند تا از گوشی خود مراقبت کنند. به همین دلیل در کنار صنعت گوشی سازی یک صنعت دیگر با عنوان وسایل جانبی گوشی های همراه هم اضافه شده است یکی از این گجت ها فینگر بند می باشد که یکی از این موارد جدید و کاربردی می باشد. همچنین در حال حاضر به علت گرانی گوشی و قطعات کاربران نسبت به آسیب دیدن گوشی خود بیشتر حساس شده اند. به همین دلیل بازار لوازم جانبی حفاظتی و هولدر بیش از پیش رونق یافته است.

بیشترین آسیب گوشی های تلفن همراه

امروزه گوشی های همراه به دلیل اینکه از تکنولوژی تاچ استفاده می کنند و فاقد دکمه هستند در قسمت جلو کاملا از صفحه نمایش شیشه ای و آسیب پذیر تشکیل شده اند و در صد بالایی از آسیب به این وسایل هم از همین قسمت می باشد. در این بخش به متداول ترین آسیب های گوشی همراه نسل جدید اشاره خواهیم کرد:

1. آسیب ناشی از نوسان برق

این مورد در زمان شارژ گوشی در صورت نوسان برق شهری معمولا اتفاق می افتد و باعث آسیب اجرا داخلی گوشی می شود و این مورد عمدتا تحت پوشش گارانتی برند های مختلف قرار ندارد.

2. افتادن از دست

با توجه به آمار منتشره بیشترین آسیب گوشی ها از این نوع می باشد. یعنی کاربران در هنگام استفاده از گوشی به ویژه استفاده 1 دست این اتفاق می افتد. و درصد بالایی از آسیب به قاب،شکستن ال سی دی، از کار افتادن تاچ و غیره به این دلیل است. محافظ صفحه نمایش و قاب های محافظ تا حدودی می تواند جلوی این آسیب را بگیرد ولی بهترین راه حل پیشگیری می باشد. یعنی از افتادن گوشی حین استفاده ممانعت شود یکی از مواردی که بسیار می تواند در این موضوع کمک کننده باشد فینگر بند است.

کاربردی

3. خیس شدن گوشی

این مورد نیز از زیر مجموعه های سقوط گوشی می باشد. درصد بالایی از این آسیب در اثر افتادن تلفن همراه به داخل آب ایجاد می شود.

4. مواردی دیگری شامل

انفجار گوشی در اثر مشکلات باتری، مشکلات نرم افزاری که در نهایت منجر به آسیب فیزیکی می شود نیز در رتبه های بعدی قرار می گیرند.

5. قرار دادن گوشی در جای نامناسب

به عنوان مثال قرار دادن در جیب شلوار، گذاشتن در قسمتی که موجب سقوط و یا نشستن افراد بر روی آن شود.

دلایل عمده سقوط گوشی از دست افراد

به توجه به بررسی آسیب های گوشی عمده آسیب این دیوایس ها به دلیل افتادن از دست می باشد در این بخش به دلایل این افتادن اشاره خواهیم کرد:

1. اولین و مهمترین عامل بی احتیاطی کاربران می باشد. بیشترین افتادن موبایل از دست در اثر بی احتیاطی کاربران می باشد. در اثر عجله و بی احتیاطی این سقوط اتفاق می افتد و باعث آسیب می شود.

2. بزرگ بودن گوشی: امروزه عمدتا اندازه گوشی های همراه بالای 6 اینچ می باشند و این افزایش سایز به دلیل خواست مشتریان است. ولی این بزرگی گوشی باعث سنگینی و کاهش میزان هندلینگ گوشی ها شده و در نتیجه افتادن بیشتر اتفاق می افتد. همچنین سنگینی موبایل باعث افزایش درصد آسیب فیزیکی می شود. در گوشی های بزرگ استفاده از فینگر بند بسیار می تواند مفید باشد.

3. استفاده تک دست از گوشی: بسیاری از افراد به دلیل نوع شغل خود و مشغله زیاد مجبور هستند حین رانندگی، حین راه رفتن و یا سوار یا پیاده شدن از ماشین با یک دست از گوشی خود استفاده کنند که این نوع استفاده درصد و ریسک سقوط گوشی را بالا می برد.

4. عدم استفاده از گجت های هولدر گوشی: تحقیقات نشان داده است که افتادن گوشی در کسانی که از گجت های نگهدارنده ای مانند: فینگر بند و سایر موارد استفاده می کنند بسیار کاهش می یابد. و این خود می تواند در کاهش هزینه های افراد و جلوگیری از آسیب به گوشی بسیار موثر باشد.

فینگر بند چیست؟

یکی از جدیدترین گجت های هولدر وارد شده به بازار می باشد که به دلیل درصد بالای سقط و آسیب گوشی های همراه طراحی و وارد بازار شده است. فینگر بند تشکیل شده از یک بند کوچک و ظریف که با چسبی قوی به پشت گوشی متصل می شود و کاربر با قرار دادن انگشت شصت خود زیر بند قادر خواهد بود تا به راحتی موبایل خود را در دست نگه دارد و با یک دست هم از آن استفاده نماید.

انواع مختلف فینگر بند

مزایای استفاده از فینگر بند

1. همانطور که مشخص است مهمترین مزیت استفاده از این وسیله کاهش درصد احتمال سقوط گوشی و در نتیجه کاهش احتمال آسیب به گوشی می باشد.

2. قابلیت استفاده از گوشی های بزرگ به صورت تک دست: یا استفاده از این وسیله شما می توانید گوشی های با سایز بالاتر از 6 اینچ را هم به راحتی با یک دست استفاده نمایید.

3. ثابت نگه داشتن گوشی: در مواقعی مانند: پیاده روی و حرکت یا داخل ماشین که مجبور هستین از گوشی استفاده کنید با استفاده از فینگر بند می توانید گوشی را ثابت نگه داشته و علاوه بر اینکه کار خود را انجام دهید از آسیب بیشتر به چشم هم ممانعت به عمل آورید.

بهترین فروشگاه برای خرید فینگر بند و سایر وسایل جانبی گوشی موبایل:

خرید وسایل جانبی گوشی همیشه برای صاحبان تلفن های همراه جذاب می باشد زیرا که باعث میشود که دیوایس مورد نظر از حالت یکنواختی خارج شود. اما در صورتی که بدون اطلاع کافی اقدام به خرید این گجت ها نمایید ممکن است از لحاظ مالی متضرر شوید. برای خرید این محصولات بهتر است که از فروشگاه معتبر و یا سایت مطمئن خرید انجام دهید

ما به شما سایت https://idigivision.com/ را پیشنهاد می دهیم که علاوه بر فینگر بند دارای تمامی وسایل جانبی دیگر موبایلی و سایر دیوایس ها از بهترین برند ها بوده و شما می توانید بهترین خرید را با بهترین قیمت داشته باشید. در این سایت انواع قاب، هدفون سیمی و بی سیم و فینگر بند در انواع برند ها و رنگ هاو مدل های مختلف موجود می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *