دسته‌بندی نشده

بهترین فلش مموری کدام برند است؟

فلش ها یکی از لوازم جانبی پرکاربردی به شمار می روند که می توان از آنها در هر مکان و محلی استفاده کرد. این وسیله کوچک اما پرکاربرد، دارای حجم متنوعی بوده و توسط کمپانی های معتبری در جهان تولید می شود. می توان با تهیه بهترین برند فلش مموری، تمام اطلاعات مهم را ذخیره نموده و با خود به همراه داشت. با تولید انواع فلش های مموری، دیگر کسی برای ذخیره اطلاعات و داده های خود به سراغ دیسک های ذخیره سازی نمی رود.

از میان بهترین مدل های فلش مموری باید به مدل های ضد آب و وایرلسی اشاره کنیم. البته با این حال افراد بسیار زیادی هستند که ممکن است در مورد فلش ها اطلاعاتی ند

 اشته باشند و در زمان خرید با مشکل مواجه شوند. این دسته از افراد همیشه با این سوال مواجه هستند که بهترین برند فلش های مموری کدام هستند و کدام یک از آنها سرعت بالاتری برای دریافت و بارگذاری اطلاعات دارند؟

ما در این مطلب شما را با بهترین نمونه برندهای فلش آشنا می کنیم، تا بتوانید در زمان خرید این محصولات از فروشگاه های معتبر، اطلاعات بالایی داشته باشید و به مشکل برنخورید.

بهترین مارک فلش مموری سال 2021

• مموری سن دیسک

یکی از محصولات برند و عالی فلش که در حال حاضر در بازار موجود است، فلش های سن دیسک هستند. این فلش ها دارای ظرفیت 64 گیگابایت بوده و بسیار خوش ساخت و پرکاربرد هستند. می توان این نمونه فلش را با استفاده از رابط پرسرعت USB 3.1 به کامپیوتر متصل کرده و با آن اقدام به دریافت و یا ارسال اطلاعات و داده ها بر روی سیستم نمود. مموری های سن دیسک از دوام و کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

شرکت سازنده این برند فلش مموری، گارانتی 6 ماهه برای آنها در نظر گرفته است. از این رو اگر در طول مدت زمان 6 ماهه بعد از خرید این فلش اتفاقی برای آن رخ داد، می توانید به راحتی از گارانتی تعویض آن استفاده کنید. در کنار این مزیت باید بگوییم فلش های سن دیسک سرعت انتقال اطلاعات فوق العاده بالایی دارند که این مسئله منجر شده است تا بیشتر کاربران تمایل به خرید و استفاده از این مموری ها داشته باشند.

البته در کنار تمامی مزایای یاد شده باید بگوییم این مدل فلش از معایبی نیز برخوردار است. از جمله مهمترین این معایب باید به ضد خش نبودن، عدم مقاومت در برابر آب، عدم مقاومت در برابر شوک و عدم مقاومت در برابر ضربه اشاره کنیم. با این حال این مدل مموری ها در میان کاربران و خریداران بسیار محبوبیت داشته و مورد استقبال قرار گرفته اند.

مموری سن دیسک

• فلش کینگستون گیمینگ

یکی از بهترین مدل های فلش مموری که برای گیمینگ استفاده می شود، فلش کینگستون است. این فلش از سرعت بالا و فضای بسیار زیادی برخوردار است و گیمرها می توانند به راحتی اقدام به تهیه و استفاده از آن نمایند. رابط این برند مموری همچون مموری مدل سن دیسک است. اما سرعت انتقال و دریافت اطلاعات این مدل فلش نسبت به نمونه های دیگر بالاتر است. ظرفیت فلش های کینگستون 64 گیگابایت بوده و دارای بدنه ای از فلز و پلاستیک هستند.

زمانی که این فلش به دستگاه متصل می شود، LED واقع شده بر روی آن روشن شده و بیانگر آن است که مموری سالم است. البته باید بگوییم این مدل مموری ها نیز همچون مدل سن دیسک دارای معایبی هستند. که مهمترین این معایب عدم مقاومت در برابر ضربه و آب است. با این حال گیمرها می توانند به راحتی این فلش را خریداری کرده و از آن استفاده کنند.

فلش کینگستون

• فلش مموری قدرتمند LaCie XtremeKey

اگر به دنبال فلشی قدرتمند، ضد آب و آتش و مقاوم در برابر ضربه و لرزش هستید، بهتر است فلش مموری برند LaCie XtremeKey را خریداری کنید. این نمونه فلش ها بسیار وزن سبکی دارند و می توانند فشاری به اندازه یک کامیون 10 تنی را تحمل نمایند. از سوی دیگر در برابر آب، آتش، گرد و غبار و هر نوع ضربه ای مقاوم بوده و آسیب نمی بینند. جنس بدنه این فلش ها ترکیبی از روی، منیزیم، مس و آلومینیوم است.

به همین دلیل این فلش ها از مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده و دارای سرعت دریافت و انتقال داده بسیار بالایی نیز هستند. در صورتی که تمایل دارید اطلاعات مهم خود را بر روی فلش ذخیره کنید، بهتر است این برند را انتخاب نمایید. زیرا این برند مموری علاوه بر زیبایی از قابلیت ها و مزایای فوق العاده بالایی نیز برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *